انتخاب سیلر کاشی
تاریخ : شنبه 24 آبان 1399
نویسنده : kimiagar

1) تأمین کننده یا تولید کننده کاملاً واضح است که درزگیر آنها به سرامیک و ظروف چسبیده است زیرا این نوع سطح بسیار متراکم است. بسیار نفوذ ناپذیر است.

شما نمی توانید فقط از یک درزگیر سطح بتن استاندارد روی کاشی و سرامیک و ظروف چینی استفاده کنید. اول از همه این را بررسی کنید.
2) محصول سیلر کاشی یک لایه روی سطح تشکیل می دهد و فقط یک نوع سیلر نفوذی یا اشباع کننده نیست.

پودر آب بند کننده بتن در واقع ماده ای از جنس سیمان است و به منظور آب بند کردن بتنی که قبلا در محل کار شده است مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین به منظور جلوگیری از انتقال گرد و غبار ، صدا و انتقال حرارت نیز استفاده می شود و  از مقاومت، چسبندگی و کشیدگی بالایی برخوردار است. 
انواع اشباع کننده محصولات نمی توانند به سطح کاشی بچسبند یا خیس بخورند. آنها برای تغییر شکل کاشی کار بسیار کمی انجام می دهند و به طور معمول ، این نوع سیلر خیلی سریع از بین می رود و شما را مجبور می کند کاشی های چینی یا سرامیک را به طور مکرر مهر و موم کنید.

 

موادی که در محصولات سیلر کاشی فروشگاهی کمبود دارند… باعث می شود آنها بی اثر شوند.
اول از همه ، هر سیلر انتخابی برای کاشی و سرامیک و ظروف سفالی باید دارای پروموترهای چسبندگی باشد که باعث می شود محصول به آن سطح بچسبد.

اجزای موجود در درمان های سطح استاندارد یا آب بندی های سطحی به سادگی کار نمی کنند.

در مرحله دوم ، مطمئن شوید که می خواهید ظاهر کاشی یا براق بودن کاشی را تغییر دهید ، این محصول یک محصول تشکیل دهنده فیلم است ، نه فقط یک درزگیر نفوذی یا اشباع کننده.

اینها برای تغییر شکل کاشی کار بسیار کمی انجام می دهند و روی یک سطح سرامیک یا چینی بسیار متراکم و نفوذ ناپذیر دوام زیادی نخواهند داشت. در مورد بوتاکس پیشانی نیز بخوانید.

 

درزگیرهای کف بی اثر چه نوع نتیجه ای تولید می کنند؟


اگر از محصولی استفاده می کنید که به طور خاص برای کاشی و سرامیک و ظروف سفالی ساخته نشده است ، آنچه اتفاق می افتد:

ممکن است یک فیلم را روی سطح قرار دهد ، اما هیچ راهی برای جذب آن در سطح وجود ندارد. خیلی سریع بلند می شود و پوست می گیرد.
ممکن است چند هفته طول بکشد ، اما بعد از هر نوع استفاده استاندارد یا تمیز کردن از هر نوع ، لیفتینگ و لایه برداری خیلی سریع خود را نشان می دهد.
اگر از انواع مهر و موم کننده های نفوذی و چسب کاشی پودری استفاده کنید ، هیچ تغییری در شکل ظاهری مشاهده نخواهید کرد ، یا اینکه بسیار کم باشد ، زیرا جایی برای نفوذ این اجزا به داخل کاشی وجود ندارد.

قبل از خرید درزگیر کاشی از چه چیزی باید مطلع باشید؟


3 مورد خاصی که باید در یک درزگیر کاشی جستجو کنید که نتایج برتر را ارائه دهد:
شما باید فن آوری ارتقا چسبندگی را داشته باشید که امکان اتصال کوالانسی به سطح کاشی و سرامیک یا چینی بسیار متراکم را فراهم کند.
شما باید از فناوری اورتان استفاده کنید که بسیار با دوام است و در برابر اشعه ماورا بنفش مقاوم است. محصول شما باید دو قسمت داشته باشد تا یک اتصال متقاطع بسیار سخت ایجاد کند که یک مهر و موم پیشرو در صنعت بر روی کاشی و دوغاب تولید می کند.
سیلر شما برای دوام و محافظت به مقدار زیادی پلیمر در محصول نیاز دارد ، حدود 50٪ مواد جامد ، که بسیار بالاتر از کف استاندارد است.

بیشتر بخوانید: تزریق ژل ، لوازم اتاق خواب ، انگشتر طلا ،

مزایای آب بندی کاشی و سرامیک و پرسلان:


نگهداری و تمیز کردن آسان
محافظ محافظ در سراسر کاشی و دوغاب
بوي دوغاب را از بين ببريد
Wetlook را حفظ می کند
UV پایدار ، غیر زرد
مقاوم در برابر مواد شیمیایی
مقاوم در برابر سایش عالی
افزایش گزینه های مقاومت در برابر لغزش

کجا باید از محصولات سیلر سرامیک و سفالین استفاده کنید؟


موارد استفاده معمول:
در قسمت تجاری ، سرویس بهداشتی ، دوش ، آشپزخانه ، نمایشگاه ، راه های ورودی ، راهروها ، قسمت های لابی و راه پله ها ، داخلی و خارجی خواهید داشت.

در سمت مصرف کننده یا مسکونی ، در مناطق نشیمن ، آشپزخانه و حمام. اینها همه مناطقی است که شما به دنبال یک درزگیر کاشی هستید که تمیز کردن کف را بسیار راحت تر کند ، در صورت تمایل به آن Wetlook بدهید و همچنین در برابر مواد شیمیایی ، لکه های حیوانات خانگی و مواد غذایی مقاوم باشد.

حمام / سرویس بهداشتی
آشپزخانه و مناطق غذاخوری
لابی و راهروها
پله ها و ورودی ها
سطح کاشی و دوغاب
کف و دیوارها
سرامیک و پرسلن
سنگ و بتن
داخلی و خارجی

بیشتر بخوانید: گردنبند طلا ، انتخاب لباس مناسب برای کار ، لباس در خاورمیانه

آماده سازی سطح


آماده سازی مناسب برای اطمینان از پیوند کافی بسیار مهم است. سرامیک و دوغاب باید با تمیز کننده مناسب کاملا تمیز شود. برای تمیز کردن و بازیابی سرامیک ، کاشی چینی و دوغاب به شرایط جدید ، توصیه می کنیم از پاک کننده قلیایی که برای کاشی و سرامیک و پرسلن فرموله شده استفاده کنید. با این کار لکه های چربی ، کف صابون و خاک از بین می رود. برای غرفه های دوش و برنامه های کاربردی در خارج ، توصیه می کنیم از یک پاک کننده بر پایه اسید استفاده کنید تا سطح را به راحتی حک کنید و از چسبندگی بیشتر در شرایط مرطوب اطمینان حاصل کنید. این امر همچنین می تواند رسوبات آب سخت و سخت ، مه دوغاب و گل آذین را از بین ببرد.

چسب بتن لاتکس ( رزین تقویت کننده ملات ) سهند شیمی را به میزان ۲۵ درصد وزنی نسبت به پودر خشک ( ۵ لیتر رزین به ازای ۲۰ کیلوگرم پودر) با چسب پودری مخلوط نموده و پس از بدست آمدن یک مخلوط یکنواخت آماده کاربری می باشد. 

در مورد براق ، مات یا ساتن چه چیزی باید بدانید؟


موادی که ممکن است کاشی و دوغاب را کثیف کنند ادرار یا سایر مواد آلی یا حتی مواد شیمیایی تمیز کننده تهاجمی هستند. در مورد لیزر موهای زائد نیز بخوانید.

این جایی است که یک محصول دو بخشی ، مانند GlazeGuard® سرامیک و کاشی پرسلن واقعاً نتیجه می دهد زیرا این ماده درزگیر بسیار سخت و سخت است ، و مانعی در برابر کاشی و دوغاب ایجاد می کند ، بو را از بین می برد و کل کف را ایجاد می کند تمیز کردن و نگهداری آن بسیار آسان تر است. برای مقاومت در برابر لغزش علاوه بر این (خواص ضد لغزش) باید از GlazeGuard® Plus استفاده شود.

https://www.covertecproducts.com/tile-sealer-ceramic-tile/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید